Background 1 3

Jsem zaměstnavatel

Ušetří vám čas i energii, abyste mohli řešit důležitější věci.

eBenefity

eBenefity vás dostanou do rovnováhy.
Jsou totiž nejoblíbenější benefity.

benefity pro zaměstnance

Objednávky, údaje o zaměstnancích i faktury najdete přímo v aplikaci Můj Up. Ušetřený čas věnujte relaxaci.

daňová výhodnost benefitů

Získejte daňově nejvýhodnější motivační prostředek. Dopřejte svým zaměstnancům benefity na Mastercard platební kartě, kterou si snadno přidají 
do Apple Pay či Google Pay.

volnočasové benefity

Volný čas může mít podobu sportu, kultury, vzdělávání nebo podpory zdraví. Volnočasové benefity od Up jsou mezi zaměstnanci oblíbené díky svému širokému využití.

Jak to funguje?

01

Do aplikace Můj Up jednoduše nahrajte seznam všech zaměstnanců.

02

V 1. obálce najdou zaměstnanci přihlašovací údaje do aplikace 
a ve 2. obálce svou kartu.

03

PIN najde každý v motivační platformě Můj Up. Zobrazením PIN se karta automaticky aktivuje.

04

V aplikaci můžete spravovat objednávky, seznam zaměstnanců 
i kontrolovat faktury.

cafeterie benefity

Snadné a rychlé vyhledávání 

v partnerské síti

Zjistěte, kde všude můžete benefit kartu od Up platit. Pro přesnější výsledky vyhledávání použijte Můj Up.

Výhodnější, než zvýšení platu

up benefity

Počet zaměstnanců

Odměna k platu (Kč)

Odměna k platu eBenefity (ve stejné výši)
Zaměstnavatel zaplatí:
Zaměstnavatel zaplatí: 669 000 595 000
Zaměstnanec dostane:
Zaměstnanec dostane: 7 400 10 000
Zaměstnavatel uspoří:
Zaměstnavatel uspoří: 0 Kč 74 000
Zaměstnanec dostane navíc:
Zaměstnanec dostane navíc: 0 Kč 2 600

bx info circle.svg

Roční limit pro daňově osvobozené volnočasové benefity je v roce 2025 stanoven
na 23 278 Kč.

Dopřejte svým zaměstnancům to nejlepší z benefitů na jedné kartě!

Využívají už vaši zaměstnanci eBenefity? Nabídněte jim také stravovací benefity eStravenka a zpříjemněte jim pracovní týden dobrým obědem! Díky jedné platební kartě All Inclusive a aplikaci Můj Up je kombinace eStravenky a eBenefitů perfektním řešením pro vaši firmu.

Zaměstnanci mohou rychle zjistit svůj zůstatek v obou peněženkách v aplikaci Můj Up a za všechny nákupy platí pohodlně jednou benefitní kartou. Vám přidání eStravenky ušetří čas i administrativu, protože nemusíte svým zaměstnancům objednávat nebo vydávat nové karty a vše pohodlně a rychle vyřídíte v aplikaci Můj Up.

eS CZ telefon 585x554 2 e1726776228810

Chcete se dozvědět více?

Nebo nám pošlete zprávu

Arrow

Co vás často zajímá

Mám eBenefity a chci svým zaměstnancům dopřát i eStravenku. Jak na to?

Je to snadné. Stačí nám napsat na e-mail obchod@upcz.cz a my se už o vše postaráme. Díky tomu, že zaměstnanci již mají kartu All Inclusive, jednoduše jim v aplikaci Můj Up zaktivujeme druhou peněženku se stravovacími benefity eStravenka. Není třeba vydávat žádné nové karty ani řešit nové uživatelské přístupy do aplikace.

Jak ovlivňuje eBenefity Vládní konsolidační balíček?

Vysvětlení legislativních změn plynoucích z vládního konsolidačního balíčku a toho, jaký dopad budou mít na stravovací benefity jsme pro vás připravili přehledně na stránce Konsolidační balíček a benefity.

Jaká legislativa se vztahuje k produktu eBenefity?

Jedná se především o Zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, v platném znění, kde jsou především
v § 6 odst. 9 písmene d) uvedena na pravidla pro osvobození od daně nepeněžní plnění poskytovaná
zaměstnavatelem zaměstnanci nebo jeho rodinnému příslušníkovi z fondu kulturních a sociálních
potřeb, ze sociálního fondu, ze zisku (příjmu) po jeho zdanění anebo na vrub výdajů (nákladů), které
nejsou výdaji (náklady) na dosažení, zajištění a udržení příjmů, v úhrnu do výše poloviny průměrné
mzdy za zdaňovací období a ve formě, mimo jiné, možnosti používání rekreačních,
zdravotnických a vzdělávacích zařízení, tělovýchovných a sportovních zařízení, poskytnutí
rekreace nebo zájezdu, a dále ve formě příspěvku na kulturní a sportovní akce.

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a přihlašovací údaje do účtu v Můj Up?

V přihlašovacím okně klikněte na ‚‚Zapomněli jste heslo?‘‘. Nové heslo vám přijde e-mailem. Po přihlášení ho doporučujeme změnit.

Jak mohu kartu All Inclusive pro své zaměstnance objednat?

Napište nám, že máte o kartu All Inclusive ke cafeterii eBenefity zájem. S radostí se ozveme.

Jak se karta k zaměstnanci dostane?

Na adresu vaší společnosti přijdou každému zaměstnanci 2 obálky. V jedné bude karta a v druhé přístupové údaje do motivační platformy Můj Up. Tam se vyzvedává PIN ke kartě a tím se karta All Inclusive aktivuje.

Kde může zaměstnanec kartou eBenefity zaplatit?

Aktuální seznam našich smluvních partnerů a provozoven naleznete v našem vyhledávači provozoven.

Může zaměstnanec platit kartou na internetu?

Ano, kartou lze bezpečně zaplatit i internetové nákupy. K potvrzení platby je možné využít mobilní aplikaci Up Klíč (ke stažení v App Store nebo Google Pay), případně lze platbu potvrdit i pomocí SMS.

Chcete vědět víc? Stáhněte si dokument.

Představení eBenefity | Zaměstnavatel 23. 10. 2024 2 MB Stáhnout
VOP – Zaměstnavatel 11. 12. 2023 155 KB Stáhnout